مشاور تبلیغاتی

کلید موفقیت شماست.

 

 

 

 

 

مشاور تبلیغاتی

 

 شما مدیران عزیز و صاحبان کسب و کار بسیار خوب از اهمیت تبلیغات برای افزایش فروش، افزایش بازدید سایت،افزایش رنک گوگل و غیره و همچنین تبدیل خود به یک برند معروف و موفق (برندینگ) اطلاع دارید. امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است و تبلیغات نقش موثرتری در این روند پیدا کرده است. همانطور که بزرگان فروش و بازاریابی بیان نموده‌اند، “تبلیغات هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است”. اما نکته بسیار مهم و حائز اهمیت اینست که این جمله کاملا صحیح است که :تبلیغات هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است، اما نه هر تبلیغاتی.

لذا کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ جهت یافتن بهترین روش‌های تبلیغاتی همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهت رسیدن به اهداف، افزایش فروش و برندینگ خود به مشاور یا مدیر تبلیغات نیاز دارند.

 

اما در این بین وظایف مشاور تبلیغاتی چیست؟

 و چرا به مشاوره تبلیغاتی نیاز است؟

اینکه مشاور تبلیغاتی در تهران حضور دارد یا در شهرستان و شهر شما اصلا اهمیتی ندارد. فقط این نکته را بدانید و در هنگام انتخاب مدیر تبلیغاتی خود در نظر بگیرید که مشاور تبلیغاتی شما باید با دانش و با تجربه باشد و صرف اینکه مشاور تبلیغاتی در تهران است نمی‌تواند تضمینی برای خوب بودن مشاور تبلیغاتی باشد ممکن است در همین منطقه یعنی پردیس -بومهن -رودهن و یا منطقه صنعتی سیاه سنگ  و خرمدشت  هم شما یک مشاور خوب داشته باشید.

 

 

مشاور تبلیغاتی چه اهدافی را در سازمان شما محقق می سازد؟

مشاوره تبلیغات در مسیر موفقیت کسب و کار و پیشبرد اهداف خدمت رسانی و فروش بسیار تاثیرگذار است .

 

مزیت های داشتن مشاور تبلیغاتی چیست؟

 

حرکت در مسیر تبلیغات ساده نیست. اگر آگاه به پیچ و خم های راه نباشیم محکومیم که سقوطی سنگین را متحمل شویم. در واقع مشاوره در تبلیغات نشان دهنده راهی است که یک برند باید برای رسیدن به بازار هدف طی نماید. تبلیغات یکی از راه های ارتباطیِ مهم با مشتری است.

بیراه نیست اگر بگوییم موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از شرکت ها به تبلیغات صحیح و برنامه ریزی شده آن ها بستگی دارد. داشتن مشاور، موفقیت یا عدم موفقیت شما را در یک پروتکل را رقم خواهد زد .به زبان ساده، تبلیغ راهی است برای رساندن پیام های یک شرکت به مشتریان خود.

 

 

 

 تاثیر مشاور تبلیغاتی در مسیر موفقیت شرکت ها

 

برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرد. برنامه تبلیغات به ما کمک می‌کند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه‎ای قابل قبول دست یابیم.

مدیران یک شرکت نیازمند آن هستند که درکی مناسب از مقوله بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و نیز بدانند تبلیغات اساساً یک سرمایه گذاری برای شرکت آن ها محسوب می شود. حرکت در این مسیر به جز با داشتن یک مشاور حرفه ای امکان پذیر نیست.

در این میان مشاور تبلیغاتی در ابتدا، راهکارهایی را درقالب مشاوره به مشتریان خود می دهد. ابزارهای دقیق تبلیغاتی را برای محصول مورد نظر به مشتری ارائه می کند و نیز با ارائه یک قیمت تخمینی، مشتری را در جریان هزینه هایی که باید در این راه بپردازد قرار می دهد.

به عنوان مثال، ممکن است مشاوران شرکت تشخیص دهند که معرفی یک کالای به خصوص در برخی از مدیاهای گران و گزاف قیمت هیچ نتیجه مطلوبی نداشته باشد و جزو هزینه های اضافه محسوب شود.

مشاور تبلیغاتی در مشاوره ی اولیه، تمام این اطلاعات را در اختیار مشتری خود قرار می دهد. علاوه بر این همان طور که در بالا توضیح داده شد،  در تمام مراحل تولید یک مدیای تبلیغاتی بر هزینه ها و کیفیت اجرا، نظارت مستقیم دارد.

بعد از اجرای تبلیغات نیز بازخورد مربوطه را در نظر می گیرد، اثر بخشی آن ها را بررسی کرده، و به فراخور نیاز، بخشی که ضعیف به نظر می رسد را تقویت نموده و نقاط قوت را حفظ می نماید تا کمپین مربوطه از ثبات کافی در بخش‎های مختلف برخوردار گردد.

اما مهمترین مزیت همکاری با مشاور تبلیغاتی توانمند آن است که وی با تسلط به حوزه های مختلف بازاریابی و مدیریت برند، تبلیغات را بر اساس این نگاه دقیق و جامعنگر پیش می برد و هدفش از تبلیغات ، کامل کردن ابزارهای ارتباطی یکپارچه بازاریابی است.

حتی تسلط مشاور تبلیغاتی به حوزه های یاد شد در کنار تعهد او گاهی باعث می شود تا مشتری را از تبلیغ بازداشته و از ابزارهای دیگر ترویج و ترفیع کالا برای رونق کسب و و کار مشتریان خود استفاده نماید.

 

 

مشاور تبلیغاتی

 

وظایف مشاور تبلیغات

 

    شناخت شرایط سازمان و تهیه گزارش شناخت از محصولات، خدمات و کمپانی طرف قراردادش.

    برنامه ریزی و اجرای برنامه های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز سازمان ها در حوزه تبلیغات و برندسازی

    طراحی یک برنامه تبلیغاتی ( تقویم تبلیغاتی ) برای ساختارمند کردن برنامه های تبلیغاتی

    تعیین بودجه بندی مناسب در شرایط سه حالت خوش بینانه، عادی و سختگیرانه، برای تقویم تبلیغاتی یاد شده.

    طراحی یک برنامه اجرای (Action Plan ) قابل استفاده برای اجرای دقیق کمپین ها و برنامه های تبلیغاتی

    پیش بینی و طراحی کمپین های تبلیغاتی در تقویم تبلیغاتی به فراخور نیاز

    انتخاب پیمانکاران تبلیغاتی و نظارت بر عملکرد آنها برای عینیت بخشی هرچه بیشتر به برنامه های تبلیغاتی طراحی شده.

    گزینش رسانه های اثربخش تبلیغاتی با توجه به میزان نرخ تبدیل و قیمت در زمینه رسانه های دیجیتال و رسانه های سنتی

    آموزش پرسنل کارفرما در حوزه تبلیغات و کمک به استخدام نیروهای مدنظر در این حوزه

 

 

    و در نهایت، مشاور تبلیغات وظیفه تسهیل فرآیند سنجش اثربخشی تبلیغات را از طریق گروه های تحقیقات بازار فراهم می کند. با استفاده از مشاوره حرفه ­ای و خلاقانه می­توانید چندین گام از رقبای خود پیشی گرفته و برای مخاطب خود جایگاهی ایجاد نمایید؛ با توجه به اینکه ما در عصر رسانه به سر می ­بریم هر چه زودتر تبلیغات خود را به صورت حرفه ­ای ارائه دهیم قطعاً موفق ­تر خواهیم بود.

 

  دفتر تبلیغاتی برسام نیز در زمینه مشاوره تبلیغاتی با توجه به دانش و تجربه  در منطقه رودهن ،بومهن ،پردیس و مناطق صنعتی سیاه سنگ ،خرمدشت ،کمرد و جاجرود آماده ارائه خدمت به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

کارشناسان متخصص ما همواره آماده ارائه خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند .

از اینکه مجموعه برسام را برای همکاری انتخاب کردید پیشاپیش سپاسگزاریم .

ما همواره در خلق ایده هایی متفاوت در کنارتان هستیم .

تماس با ما

آدرس شرکت : تهران ، جاجرود ، منطقه صنعتی سیاه سنگ ،دانش 2 -پاساژ الماس

تلفن : 02176211691

مدیریت: 09125973762

email : info@tmbarsam.ir

sms : 1000 3031